Football Manager 2013

Rafinovaní nepřátelé v Uncharted 2

Po nášupu prvních informací o akční adventuře Uncharted 2: Among Thieves tu je další výběr z posledních preview:
Tichý postup a stealth styl hraní obecně bude jen jednou z variant, jak přistupovat k herním situacím a nepřátelům, přičemž daleko nejvíc se v tomto ohledu prý hra podobá prvním aktům z Metal Gear Solid 4.

  • Někteří z vašich protivníků nově dovedou lézt po stěnách, při honičkách nebudou váhat skákat po střechách a pronásledovat vás i neprostupným terénem.
  • Nově bude možné využít i věcí z okolí, takže Drake např. urve jeden z nápisů na dveřích obchodu a přetáhne s ním nepřítele před hlavu, případně týž předmět použije pro krytí se před palbou.
  • Velká pozornost bude věnovaná i interakci s okolím: když bude Drake šplhat po knihovnách, budou se knihy třást v regálech, při zbrklém pohybu na náměstí se vyplaší hejno holubů a při lezení na pouliční lampy zase bude hrozit, že se převáží a spadnou na zem.
  • Jednou z inovací v Uncharted Engine 2.0 budou doprovodné animace mimiky, takže např. když hrdina mine svůj cíl, začne si něco bručet pod fousy, případně bude hekat při lezení po skalách nebo sáčkovat při útěku před nepřátelskou palbou.
  • Vedoucím celého vývojářského týmu Naughty Dog je opět Amy Hennig, která má na svém kontě vedle prvního dílu také všechny tři novodobé Legacy of Kain a řadu dalších her.

Zdroj: Tiscali Games

Share and Enjoy:
  • Print
  • email
  • PDF
  • Add to favorites
  • del.icio.us
  • Digg
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • LinkedIn
  • Twitter

Napsat komentář